Ahad, 22 Mei 2011

JANGAN LAA JADI MACAM NI.....

Kisah ini sebenarnya aku terfikir sama ada nak nak uar-uar kan atau pun senyapkan sahaja. Erm... Aku rasa tak salah jika ini aku anggap hanya sebagai luahan hati aku sebagai seorang manusia . Kisahnnya macam ni, ..........

Pada tarikh 17.05.2011 , Aliff Hakim mesej dengan aku. Die cakap ,'' Abang, abang gaduh dengan Akram ker??'', aku jawab balik, '' Mane ader...kami OK jer...'' , ''Tapi die cerita kat saya, die touching dgn abg,, saya pun tataw laa pasal apa..hurmmm..'' die membalas. Aku dengan perasaan tak sedap hati terus la call die (Aliff) untuk die menjelaskan situasi sebenar. Bila aku call, byk laa cerita yang aku taktau selama ni terbongkar. Kemudian, aku pun try laa call Akram, erm... SAH ! Memang die merajuk dgn aku. sebabnya bile aku call, die tak nak jawab. Maka terbukti laa dakwaan Aliff Hakim tue. Erm... aku rasa bersalah sgt dengan Akram. Walaupun sebenarnya aku tak tahu apa salah aku pada die, aku tak tahu apa yang aku sakitkan hati die. aku benar2 mintak maaf pada dia. Harap die memafkan aku dengan apa jugak salah dan silapnya aku. Aku tahu, aku manusia biasa. Kecil disisiNya. Kerdil dimataNya. Memang lumrah alam, manusia takkan terlepas dari silap dan salah, jahil dan kurang. Itu yang pasti. 
      Adik Akram... Jangan laa jadi mcm nie yer..plezz contact me back .. ! Abang merayu pada adik untuk maafkan abang walau apa pun salah abang pada adik.. Abang rasa tak happy laa bile ade salah seorang adik abang yang tak happy... OK laa... abang janji lepas nie abang akan buat apa yang adik mahukan utk memuaskan semua permintaan adik yer...? Abang janji. Abang akan bersikap adil dan saksama, jujur dan amanah pada kesemua LAPAN adik abang yer.Insya Allah... Tolong ye adik.....=(

Tiada ulasan:

Catat Ulasan