Jumaat, 25 Mac 2011

ANTARA KOLEKSI CERMIN MATA

frame yang agak unik laa....


ni standard punyer,,,



 
ni nak try yang bingkai atas sahaja...macho tak??



 
full frame...agak oldskool,,try2 jer...


berkaca gelap, emm....



yang takde bingkai punyer.....


fesyen berani !


 lagi laa old skool !! hahaha....!

Mana 1 yang sesuai?? Haa,,,,ramai orang yang terdekat dengan aku memang dah mengenali aku dengan gelaran2 lucu seperti Raja Spec Mata laaa antaranya yang aku ingat.., hahaha..!!! Wallahua'alam....Tapi yu laa hakikatnya,,,..Aku mmg berminat dengan jenis spec mata terbaru yg ber''design'' kan fesyen2 terkini dan mengikuti perkembangan isu2 semasa..Yeala..nanti kalau kita pakai spec yang sama pun bosan jugak...kan? kan? Em..terpulang la pada engkorang nak ckp pe pun kat aku...Yang penting aku happy n tak mengganggu duit org lain utk membuat spec....Ni yang diatas ni ANTARA nya sahaja ekk....Kalau diikutkan, banyak lagi... Tapi memandangkan antara yang ade lagi tu lebih kurang sama dengan gambar kedua(atas) tu, maka tak payah laa aku nak letak semua, yea tak?? hahaha.... cuma colour dan jenama jer laa yang berlainan.. Tapi bentuk design nya sama......Em...antara member2 rapat yg selalu tegur dulu, Syafiq Amir, Ruzaini, Afiq Mustafah, Iskandar Mahazir, Megat Nadzmi, Zaid, Azim Hanifah, Member sekelas, member 1 tempat tuisyen, ishh..!! Ramai lagi laa yang ader menegur.. kalau diorang tak tegur, maka aku pun buat2 laa tayang2 kan spec mata baru aku tuh ! hahahaha....!! Yer laa buat mahal2, tapi takde yg memuji...geram laa jugak kan.......hahaha....!! Em...sekarang ni member2 yg rapat dgn aku tu smapai dah naik meluat dah nak memuji aku(agaknya) laa....adooii....! Mungkin terlalu kerap sgt kot aku tukar spec...sebab tu diorg tak mau tegur dah... alamak ! camana niee..!?? Em... pernah sekali tu laa kan, duit aku habis semata2 nak kan spec mata baru, yer laa...org yg jenis ikut fesyen ni payah sikit, aku ni kan cerewet, so payah laa nak jumpa yg betul2 aku jadi pilihan aku......em.....Anyway, tq for all my members...!!! Love u alls...!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan