Khamis, 24 Mac 2011

JAWAPAN MENANTI JAWAPAN

Kata orang, Kebahagiaan Dalam Perpisahan, Ade jugak kata orang Perpisahan Itu Dalam Mimpi Ngeri, Ade jugak yang cakap Kerana Perpisahan Ku Merana, ade lagi yg cakap, Andainya Aku Pergi Dulu. Ehh !! Ade lagi yg cakap, Salam Akhir..Tapi tu semua dah terjawab , dah terungkai segala-galanya. Aku tak tahu apa yang aku rasa sekarang ini sama ada kebahagiaan, kesedihan, kepiluan, keceriaan atau bermacam2 lagi. Wallahu'alam.... Takper laa... asalkan dia sayangkan aku. dan aku pun sayangkan dia....aku pun dah tau semuanya...... Thankssss..........................!!!!!!!!!! Sejak kebelakangan ni mcm2 aku fikirkan ttg die... Maklumlaa....Aku termat sayangkan die..tak taw pasal ape jadi camtu.....pelik laa...die bomohkan aku ker??? Astaghfirullahal'azim.......Nu'uzubillahminzalikkk.......!! Mengucap balik !! Em...dan aku seringkali memikirkan hal dia akhir2 nie.....Emmm.....sampaikan dalam sejarah, MANA ADA AKU PERNAH MENANGIS SEBAB A___________T !! Kalau gaduh dgn Aweks aku pun (Tieha) pun...aku tak pernah lagi laa sampai nak nangis2....tapi dengan die...aku pun tak tau laa pasal apa yg sampai membuatkan aku boleh nangis..Wahh !!! Kuat betul aura ______ nie yer?? Hahaha....Mungkin Allah SWT dah tunjukkan aku org yang betul2 aku boleh ceritakan masalah aku jika aku ade masalah....Tapi disebabkan MULUT PIHAK KE-3, aku hampir2 nak berundur diri..Tapi disebabkan barakah yang DIA selalu ceritakan pada aku, maka aku rasa aku tak payah laa nak buat kerja2 bodoh nie....Takper...aku dah siasat punya siasat, cari seberapa byk bukti, memang aku nak SERANG PIHAK KETIGA tu !!!! Tunggu laa masa dan saat ketikanya itu.. Aku akan buat jika Pihak Ke-3 tu melampau2 sgt mengada2kan cerita yang dahsyat2 supaya aku dgn ____boleh berkelahi dan masing2 membuat haluan sendiri !!! Argghh!!!!!!!! Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim, Engkaulah sahaja Maha segala2nya, Maka Kepada Engkau jualah aku memohon pertolongan, meminta bantuan dan meminta belas kasihan, Laknatlah org yg menabur FITNAH pada aku Ya Allah!! Sesungguhnya Engkau Maha Pengasih lagi Maha Mengasihani...Aku insan biasa yang kerdil lagi lemah Ya ALLAH..! Turunkanlah RahmatMu dan tunjukkanlah keEsaanMu pada kami sekalian manusia....Aminnnnn........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan