Sabtu, 19 Mac 2011

BANGGA BERKAWAN DENGAN ATLET SMK KING EDWARD VII

ANTARA GAMBAR2 YANG ADE...


tengok !! muka bangga dan kepuasan..!! yeahh !!


ketika bermain.....


ni team bola tampar.....


haa !! time main..yerghh !!


 geng cobra international....



geng darikelas aku beb !!huhu...


 pemain rugby terulung.....


haa...nie Azwannizal.....memanah tepat ke sasaran !


nak tunggu pencabar kami!! yeah !!


 player bolasepak der...yehaaaaa!!!!!


 haa..ni nizal memanah lagi.......


ketika diorang merempuh pihak lawan....


jgn tak cayer......taraf antarbangsa pun ade.......


pemain hoki....


 amirul dan ja'e....di kelab cobra....


 bangga dengan pencapaian ....yeaahh !!!


 yeahh,,latihan menembak.....


pemain kelab cobra international.....bangga gile aku!!


Dengan penuh rasa bangganya aku mengucapkan kepada mereka supaya berjaya walaupun dimana anda berada. Diorang memang berbakat dan dianugerahkanNya kelebihan dan seni untuk bermain dan mengetengahkan bakat dan aksi lincah mereka! Wahh !! Tahniah dan syabas diucapkan.....Selama aku berkawan dengan budak2 atlit di SMKE VII aku rasa diorang nie berperangai SLUMBER, ada jugak yg biase2 jer.....Tapi ader jugak yang jambu..hahaha,,,relaks2....Diorang pun mcm aku jugak walaupun dah habis sekolah tapi hati dan perasaan masih lagi di takuk lama, iaitu di SMKE VII. hahaha....aku rasa bangga la dengan diorang ni sebab diorang nie laa yg mengharumkan sekolah dan menaikkan nama SMKE VII di persada Tanah Air bertahun2. Hebat sebenarnya diorang nie....Lebih2 lagi kalau yang aku dapat kawan tu, sekelas dengan aku. Em..lagi laa bangga kan?? Tapi, ye laa......nak buat macamana kan  , sifat manusia tak sama, tak kan sama. mesti berubah dari masa ke semasa...Diorang ni laa kdg2 yang rajin sangat mengusik aku, lebih2 lagi EMI, perghh !! Geram tul rasanya.....haha..tapi tu laa yg best nyer pun.....Emi, jgn marah ek??? hahaha....aku bangga sgt dengan korang semua.....biarpun di blog ni yg sempat aku luahkan, tapi percayalah sesungguhnya aku mengeluarkan kata2 ikhlas ini yang datang dari sanubari aku sendiri.........Tahniah atlit SMKE VII !!!!!!

5 ulasan:

  1. haha gmbr aku x bnyk ni geram ne..
    satu agy btol kn ejaan2 anda..
    bnyk yg trtnggl ejaan..
    n aku n team rugby yg len ucap kn time kasih ats sokongan anda..
    ikhlas..
    plyer rugby"wak"

    BalasPadam
  2. terima kasih.....saya dah pun buat sedikit editing....Maafkan saya....

    BalasPadam
  3. kepada saudara AMIR, terima kasih kerana memberikan penghargaan kepada kami dan seterusnya mendedahkan identiti para atlit sekolah kita yang tercinta.Insya Allah, berkat daripada Allah Yang Satu, kami akan berusaha dalam memperjuangkan nama SMKE VII di peringkat a/bangsa. - HANGKENALAKU

    BalasPadam
  4. pergh~..semat2!!
    bbuh lar pix ak yg semat2..haha..tq amer~
    -jae-

    BalasPadam
  5. Assalammualaium..

    Dah besar pun sekarang..
    Profession yang sangat baik dan memerlukan kesabaran yang tinggi.
    Amir, gunakanlah kepetahan berkata-kata dalam menyampaikan ilmu kepada generasi baru.
    Curahkanlah bakti tanpa pilih kasih dan beri perhatian yang sama rata kepada setiap dari mereka.

    Dan, paling penting... sebagai seorang pendidik kamu mesti peka dengan perubahan sekitar dan memberi nasihat berguna sebagai panduan.

    Jangan sesekali menyalahgunakan kuasa dan bertindak mengikut perasaan. Jauhi perasaan curiga dan suka bergosip..

    Walaupun jauh.. tapi sentiasa dalam ingatan.

    BalasPadam