Sabtu, 23 April 2011

KEMANA HILANGNYA ADIK AKU NIE?

AHMAD SUFIAN
Ipoh, Perak


HARTINI MAT ESA
Taiping, Perak


KHAIZURAN HADI KHAIRUL ANWAR
Taiping / Gopeng , Perak


sedar tak sedar, hari semakin hari, aku dapat rasakan bahawa kesemua nama dan gambar diatas semakin lama semakin jauh dari aku. Entahlah mengapa...aku pun tak faham... mereka seolah2 mahu menjauhi diri dari aku...apakah mungkin ake berbuat salah? atau mungkin aku yang menjauhi diri dari mereka? astaghfirullahal'azim........na'uzubillahminzalikk.........erm....entahlah...kalau dulu , kehidupan aku manis bak madu kerana keriangan dan usikan daripada mereka. tapi kini, masing2 membuat haluan sendiri. Mungkin juga kerana jarak yang jauh yg memisahkan perhubungan ideal ini...Ernm....Ape2 pun , aku do'akan agar mereka sentiasa sihat disamping keluarga tersayang.Insya Allah, jika ade rezeki, hubungan kami akan kekal bukan shj utk dunia, malah akhirat sekali..Insya Allah........=)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan