Sabtu, 23 April 2011

KU GEMBIRA DI SAMPINGMU

alhamdulillah..berkat daripadaNya yang Maha Esa memberi aku 100% azam untuk aku berjumpa dengan si DIA yang kini adalah sebahagian daripada hidupku... Begitulah kisah yang aku nak ceritakan disini hari ini... Hari demi hari, aku dengan si DIA semakin intim bersama, bak isi dengan kuku. Wahh !! Dahsyat laa agaknya ayat aku nie yerr?? Pertemuan aku dengannya pada jam seawal 2.14 ptg di XXXXXXXXXXX membuak2 kerana beliau yang ingin sgt berXXXXXXXXX dengan aku... Fuhh !!! Dengan DIA aku rasakan bahawa bahagianya hidup ini... Keriangannya seolah2 memecah hening sepi pada aku.... Arghh !!! DIA memberi aku keseronokan pabila bersama. DIA nampaknya sayang sangat pada aku. kalau tak sayang, mana mungkin DIA buat XXXXXX pada aku??!! Arghhh !!!! Walaupun masa jumpa itu singkat, namun segala keinginan yang mahu dilakukan tercapai juga akhirnya..Alhamdulillah....Aku harap dapatlah lagi aku dan DIA bertemu dan berXXXXX  sekali lagi.....

3 ulasan: