Jumaat, 22 April 2011

TEMAN YANG SUKE MENGUSIK AKU...!!! EE....!! GERAMNYA .. !!

 baihaqi,..jejaka idaman para gadis!


 hafiz...jejaka terbaik idaman ibu2 si gadis..!



yaaa..!! dan ini EMI a.k.a Zulhilmi Husni...
Jejaka yang asalnya pemalu tetapi kini berubah menjadi periang...!


hezry. jejaka yang mengidamkan gadis yang comel..!


ja'e, a.k.a azri... idaman semua wanita!!


afif a.k.a bun..jejaka idaman Sara!!!! yeehhaa!!


antara yang suke mengusik kalau berjumpa...ni la die mamat2 yang paling top laa...kuajaq tul.. tapi dirg ni boleh jugak diharap....serious laa...!! haa.....yang top 4 kat atas tu sebaya...dalam kelas laa aku asyik kena jer ngn diorg nie...erm....pape pun thankss laa sebab memberikan aku 1001 kenangan pada hangpa iaitu EMI, BULAT, HAZRY dan BAIHAQI.. yang JA'E dan AFIF ni selalu nya aku dikenakan time ber''online''dlm FB atau jumpa depan2....serius geram !! huh..paneihh !! erm...pape pun kalau takde usikan gurauan , takkan ceria hidup kita nie, betul tak?? Tepuk dada tanya selera.

5 ulasan:

  1. hahaha..suke gila..unk nie mg trbaik r..hoho..thumbs up!!
    -jae-

    BalasPadam
  2. tq lagi....~amir akhmal

    BalasPadam
  3. http://photos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/224958_214124941946340_100000465068947_890261_6104531_s.jpg

    huahua !!
    tukar2 !

    BalasPadam
  4. weyhhh ~~~
    apesal kat bwh gmbar aku tu ada nama "someone" ??
    ape nie !!!
    HAHAHAAHA ..

    mcam mana leyh ada nieyh ???
    mesti ada pape nieyhh !!!

    BalasPadam
  5. kenapa?? ade aku kesah? ~amir

    BalasPadam