Isnin, 21 November 2011

SELAMAT MENDUDUKI PEPERIKSAAN STPM SAHABATKU DI SMKE VII & SMDB

Assalamu'alaikum WBT dan Salam 1Malaysia. Apa khabar? Sihat ke?? Kalau sihat, Alhamdulillah..... kalau tak, pergi jer laa ke hospital ataupun klinik-2 berdekatan. Huhhh... Lagi-2 sekarang ni kan musim peperikasaan. Haa.... Elok laa kalau time-2 nak exam nie pergi buat pemeriksaan kesihatan, ataupun jaga kesihatan tu supaya tak terjejas masa nak exam nanti.

Haa.... untuk kesemua sahabat-2 saya yang bakal menduduki Peperiksaan Sijil Tinggi Pelajaran Malaysia           ( STPM ) yang akan dimulakan pada 21 November 2011 ini, Selamat Maju Jaya saya ucapkan dengan rela hati dan ikhlas ! Buatlah peperiksaan itu dengan niat yang baik, cita-2 yang tinggi dan hati yang ikhlas. Berjuanglah sebaik-2 nya dalam misi dan usaha mengekalkan kecemerlangan dan kegemilangan untuk menentukan masa hadapan. 






Sahabat di SMKE VII


Khas untuk sahabat saya di Sekolah Menengah Kebangsaan King Edward VII, Taiping yang bakal menduduki Peperiksaan Sijil Tinggi Pelajaran Malaysia (STPM) yang pernah bersedudukan dengan saya di sekolah yang sama dari Tingkatan Satu hingga Tingkatan Lima. Ucapan khas ini saya tujukan kepada Rakan baik saya, Muhd Soleheen, Mohd Baihaqi, Mohd Zulhelmi Husni, Mohd. Amirul Syafiq, Syazmeer Azril, Ashruf Khan, Bob, Muhd Shahrul, Mohd. Hafiz , Mohd Hazrin dan Zahiruddin Kahsan dan kesemuanya yang saya tak sempat nak kenal.

Sahabat di SMKDB


Tak lupa juga kepada sahabat saya di Sekolah Menengah Kebangsaan Dr. Burhanuddin , Taiping yang juga sempat saya bersahabat selama 3 minggu. Walaupun tak lama disana, namun persahabatan kami itu masih kekal abadi hingga kini. Terima kasih warga SMKE VII dan warga SMKDB kerana menerima diri ini seadanya. Sesungguhnya korang semua memang sahabat yang saya sanjungi dan saya tatangi. Inilah die erti sebenar persahabatan, BILA BERJAUHAN DIRINDUI, BILA BERDEKATAN DILINDUNGI. 

Akhirulkalam dari saya, buatlah STPM 2011 ini dengan sifat keterbukaan, kewibawaan, kecemerlangan, kegemilangan dan keikhlasan dihati. Jangan hanya bergantung kepada do'a, usahalah dengan gigih menerusi ketaqwaan yang utuh terhadap Allah SWT, usaha sendiri dalam sektor P&P, gilapkan usaha, lipat kali gandakan do'a yang tak henti-2 kepada Allah SWT , seterusnya barulah bertawakkal kepada-Nya yang Maha Esa. Jangan hanya bergantung kepada usaha dalam akademik sahaja, bergantunglah jua kepada ketentuan Illahi yang Maha Hebat diantara semuanya. Jazakallah, Assalamu'alaikum WBT dan Salam STPM !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan