Rabu, 27 April 2011

1001 GAYA BERGAMBAR TERPILIH

Tuan tuan dan puan puan sekalian, hadirin hadirat, muslimin muslimat, saudara saudari dan seluruh umat manusia sekalian. Assalamu'alaikum Warah Matullahi Ta'ala Wabarakatuh dan Salam Sejahtera kepada semua pengikut pengikut setia blog aku nie, lebih - lebih lagi budak SMKE VII yang saya cintai dan saya kagumi. Tujuan saya menulis blog ini kali ini kerana ingin berkongsi pendapat dan pandangan menuruti apa yang telah saya pelajari. Apa dia? Ianya berkenaan dengan kehidupan kita kini yang tidak lepas daripada lensa kamera di zaman moden ini. Secara ringkas,saya akan cuba memasukkan elemen-elemen tertentu dalam gaya ber''posing'' semasa bergambar. Antara gambar terpilih adalah, 


GAYA TRENDY



GAYA STANDARD


GAYA SELEBRITI


GAYA FORMAL



GAYA ISTIREHAT


 GAYA SLUMBER



 GAYA PERSONALIS PERAGAWAN / MODEL



 GAYA TERKEJUT



 GAYA SPONTAN


 GAYA MAFIA


 GAYA PERAWAN



 GAYA BERSTAMINA


 GAYA SKEMA



 GAYA PEMIMPIN



 GAYA BIASA


Sebenarnya  banyak lagi  gaya yang ade. cume tak jumpa gambar yang  mahu dipertotonkan. Insya Allah , jika ade lagi contoh gambar , saya akan masukkan dan edit semula. Tapi, inilah gaya2 yang biase dalam FB / Twitter / Friendster / MySpace dan sebagainya. Yeah...!!! Semua gaya kita bergambar ini ade maksud yang tersendiri.

2 ulasan:

  1. hahahaha....!! yerlaa...bagus jgk cadangan tue..! ~aMIR

    BalasPadam