Isnin, 25 April 2011

KELAKAR LAA....KEBANYAKAN KAWAN AKU SUKA BERGAMBAR DI TANDAS..!!!!

Assalamualaikum.......erm.... tengok tajuk pun dah panasss kan?? hahaha...bukan per.....aku ni cuma nak bagi pendapat dan nak berkongsi cerita jer...member2 aku kebanyakannya suke bergambar di dalam tandas.. hahaha.... tak percaya tengok gambar2 dibawah nie.. jeng3...!


CONTOH 1

Wan Muhammad Haziq bin Ahmad Fauzi
Haa...tamdas mana laa die bantaii nie..hahaha..!!


CONTOH 2

Haa,,,,ni Ogy dengan Syazmeer!!
Pehal laa diorang ni...


CONTOH 3

haa.....Ja'e, Wan Muhsin dan Yeob pun tercalon tau !!
Ni pun nama je player rugby...tp nak bergambar? dimana? ...


CONTOH 4

Hahaha! Iszkandar pun tak terkecuali !!!
nak tangkap gambar atau pun nak tayang h.phone??


CONTOH 5

Afiq bersama member seUiTMnya... 
nama jer duk UiTM, tandas jugak jadi tempat strategik kan??


CONTOH 6

pezal...tak terkecuali,,,hahaha!!


CONTOH 7

Khalil Gibran dengan member die laa kot...
ish2.....


CONTOH 8

 Ammar, Nizal, Aswad.. yg sorg lagi tu tak pasti nama die apa...
erm....tandas laa tempat paling best kan?? haha


CONTOH 9

 ni Danny dengan sapa ntah nama mamat tue...ishh lupa lak!
hermmm....tandas, tandas, tandas !!


 CONTOH 10

Adib,  Hanis dengan Penyu.
Tandas adalah tempat terbaikk!! haha


Jadi, apa pendapat engkorang yang membaca? Hahaha... tak dinafikan laaa..... tandas adalah tempat yg paling strategik untuk bergambar...erm..kenapa? Jangan laa tanya aku, tanya laa diorang yang dekat atas nie....hahaha..!! Aku takde laa ek nak ambik gambar dalam tandas..!! Tak standard langsung !! Huhu.... Pada aku, tandas walau secantik mana pun , walau sebersih mana pun, walau sewangi mana pun. inya tetap HARAM disisi Agama Islam. Tempat syaitan dan iblis. Erm...pape pun, kepada yg dah terkena diatas, jadikanlah ini iktibar dan pedoman...jgn anggap tandas tu sebagai unik dan sesuai utk diambil gambar, banyak lagi tempat2 menarik yg boleh diambil gambar...bukan tandas jer yg ade di Malaysia nie....Em..Okla,,just want to say, relakss laa pada yang dah baca nie....Expecially kepada yg dah terkena diatas nie laa... hahaha......!! Anggaplah ini gurauan yaahh!!! Apelah hidup kita ini tanpa senda gurauan dan senyuman, ye tak? =)

1 ulasan:

  1. Salam...mintak izin ambil satu pic dalam ni boleh tak???
    Sorry...saya ambil yer....nanti saya backlink nama anda...

    BalasPadam