Ahad, 24 April 2011

MEMBER SMKE VII DI TINGKATAN 6

BERGAMBAR DENGAN GAYA FORMAL 
baihaqi > hazrin > soleheen > syazmir > shahrul
asyruf khan


secara santai......


atas : hazrin > din > bob
bawah : emi > hafiz


GAMBAR FORMAL 1 KELAS PRA-U SEJARAH 2011


ni laa antaranya kawan2 aku yang mmg dari SMKE VII diserap semula ke SMKE VII utk jadi pelajar PRA-U atau pun Tingkatan 6. Fuhh!! Semua geng2 SMKE VII duduk kelas sejarah kot!! Dahsyat tol sejarah diorang erkk!! Terror laa jugak...!! Bakal2 cikgu/pensyarah/ahli arkeologi/ahli kaji cuaca/ahli martofolgi/pakar-pakar sejarah diorang semua nie...erm..dulu masa aku di SMKE VII pun aku tak berani nak tanggung risiko...aku pun dulu duduk kelas PRA-U BAHASA MELAYU jer.... sebab aku tak terror mcm diorang semua nie...Huhu....salute laa lu semua beb !!! tapi kalau tak salah aku laa....mana seorang lagi kawan aku er?? nama die Muhammad Amirul Syafiq bin Abdul Rahim? Dah tak di SMKE VII lagi ke?? ke mana die menghilang?? OK laa semua, semoga anda semua sukses dalam strategi menjawab peperiksaan SPTM bulan November nanti yea? aku doakan kita semua berjaya kelak...Insya ALLAH........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan