Ahad, 24 April 2011

MEMBER BERJIWA YANG SLUMBER DAN BRUTAL BOLEH DIHARAP

Hahahaha.........Assalamualaikum Warahmatullahita'ala Wabarakatuh...dan Salam 1Malaysia kepada semua!!!!  Kali ni aku mulakan dengan tajuk yg agak dahsyat  bunyinya kerana apa?? kerana kawan2 yang selama ni baik depan aku tak boleh sgt diharap...erm,..waktu susah aku cari YANG BAIK2, takde sesiapa pun yg nak menolong,,.. lastly, aku minta tolong pada member yang agak SLUMBER DAN BERHATI KERING, diorang ni yang sangat2 boleh diharap pun....erm.... Antara kawan yang SETAKAT NI boleh diharap adalah.....
                                                    
 Muhd Fauzee
dulu aku tak laa rapat sgt dengan die nie, tp skrg makin rapat lak....actually aku bukannya nak kata die ni nakal , tapi die ni dulu tak brapa rapat laa ngn aku....now,kami BFF tau..huk..


Muhd Azri
kenal tak budak nie? tak kenal menipu laa(bagi pelajar SMKE).. budak nie laa yg byk mengharumkan nama KE di arena Kebangsaan dan Asia. Mulutnya yg agak petah berbicara, pandai mengusik dan pandai memikat hati... tak terasa sangat laa kalau die cakap..tapi...!!!!! huh....


Muhd Zulhilmi Husni b Zayadi
haa...mamat2 asrama KE kalau tak kenal die ni bukan namanya budak KE laa..!!! walaupun agak lancang mulutnya, aku boleh terima pakai lagi laa...entahlahh...actually aku ni dulu dan sekarang aku tak berapa rapat sangat laa dengan die nie, tapi entahlaa...dah besar2 ni semuanya berfikiran positif..Alhamdulillah...Emi..!!! Teruskan !!


Aizul Izzat
haaa...mamat ni sekali tengok ader laa mcm arwah kawan aku dulu, namanya Allahyarham Muhd Ghadaffi bin Jamaludin..Erm...dengan lagaknya, gayanya, dan penampilannya memang mengingatkan aku pada Allahyarham...Takperlaa..yg dah pergi tetap pergi... Mamat kat atas ni pulak kawan baik azri(ja'e)..  agak banyak cakap...!! huhu



Muhd Khairyl Rizal b Razali
Beliau ni perangainya pun memangh slumber..hahaha..tapi memang best laa kalau duduk dengan die ni.... mukanya manis, smart dan stylo..haa...1 lagi ,die ni punya perangai tak berkira sangat laa dengan member tau !! tu yg spesial nya die nie.., wahh !! Rizal..!! Kalau kamu baca, ni bukan nak kasi kamu pujian suke2 taw, tp nie IKHLAS laa...!!!



 Muhd. Haziq b Abd Razak
Mamat ni kalau dulu aku naik bas nak pi sekolah, aku mesti simpankan tempat utk die duduk di sebelah aku... ermmm.....die kiranya baik laa dengan aku dulu masa ting.4. Dan masa ting.5 aku renggang sedikit dgn die... taktau laa pasal apa...erm..biar laa...kenangan lama aku taknak ingat lagi dah...


Erm...ni jer laa antaranya member2 yang aku takkan lupa laa,,,,takper, nanti kalau ader lagi member yang bersifat camni, (sekarang aku tak ingat ) ade lak gambar die, aku akan edit lagi...Yahh!!!! Akhir kata dari aku utk lembaran kali ini, BERKAWAN BIAR BERIBU , BERCINTA BIAR SATU dan BERHATI2 MEMILIH KAWAN, TAK SEMESTINYA YANG BAIK ITU SEMUANYA BAIK DAN TAK SEMESTINYA YANG JAHAT ITU 100% JAHAT DAN TAK BOLEH DIHARAP, kadang2 yang jahat itu yang akan bersama kita bile kita menghadapi keperitan.

4 ulasan:

  1. semat!!suka2..=)
    ak hrap..unk bnyk g bt ulasan tntg ak..=)

    BalasPadam
  2. aduii....terima kasih....~~Amir Akhmal

    BalasPadam
  3. pic ak tada ?
    ~canteen b0y~
    :)

    BalasPadam
  4. yerlaa2....nak jugak....k, dua2 aku letak...~Amir Akhmal

    BalasPadam