Isnin, 25 April 2011

JUNIOR YG RAPAT DALAM 1 BADAN PENGAWAS KINI DIMANA?

Assalamu'alaikum kepada semua warga Islam yang sudi baca blog aku ni... Tak lupa jugak kepada yang bukan Islam, Salam 1Malaysia!!  Aku pasti, sejak akhir2 ni ramai yang suke tengok blog aku nie....Erm...entahlaa kenapa... Mungkin kerana catatan yang baru2 nie memberikan inspirasi dalam memupuk kenangan seseorang,, Wahh !! Perasan lebih pulak,.. hahaha !! haa....utk kali ni aku nak ceritakan pengalaman aku bersama junior aku yang kini berumur 18 tahun , ( setahun jer muda dari aku ), tp diorang still panggil aku Abang Amir bile berjumpa. Alhamdulillah.. nilai2 macam ni mmg sukar nak dipupuk dan dicari, tp tu laa yg aku dapat di SMK King Edward VII nie, penuh nilai keharmonian dan nilai hormat menghormati antra satu sama lain. Sebenarnya aku adelah sikit2 merindui beberapa orang junior aku masa aku jadi pengawas dulu, entah laa... sekarang dimana laa agaknya mereka nie ek?? Antaranya.....

Afiq Faisal
penampilannya yg tinggi, smart, stylo dan beridentiti menyenangi hati aku


Muhd Anwar Ridzuan
senyuman yang menggoda dan manis membuatkan aku seang bersamanya..



Muhd Azhan b Ahmad
mukanya ala2 Pan Asia, kearah keKOREAan dan suke menari juga menyenangkan.



Muhd Faiq Fakhrullah
berjiwa keislaman dan petah berbicara



Muhd Faris
berkelakuan gila2 dan happy go lucky


Megat Nadzmi Aizuddin 
riang ria tawanya sukar utk aku lupakan



yg di kanan tu > Muhammad Zulfadzli
takmudah marah, berpengetahuan luas dan bijak beri idea yg bernas


bekas prefect 2006, 2007, 2008, 2009, 2010
alhamdulillah.,,,


sebenarnya kalau diikutkan ramai lagi. Habibullah antranya juga yg rapat dengan aku. Tapi kemana die menghilang kini? sepi tanpa berita jer..... Haa..takper laa,,,, untuk pengetahuan para pembaca semua, diorang ni juga banyak kenangan dengan aku,dan aku pun banyak juga terhutang budi dengan mereka. Erm... pape pun sepanjang aku berada dalam kabinet Lembaga Pengawas dan Disiplin (LPDD) SMKE VII nie, aku byk terima pengalaman sama ade pahit, manis dan sebagainya. Antara yang banyak menolong dan memberi support dari belakang , yang diatas inilah, Alhamdulillah, hingga kini, jika terserempak walau dimana2 pun , kami tetap bertegur sapa antara satu sama lain. Insya Allah, do'akan agar hubungan silaturrahim ini akan berkekalan hendakNya, Insya Allah......=)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan