Ahad, 3 April 2011

JAWAPAN SECARA MUTLAK DAN JUJUR SUSAH DICARI

Err,,,Assalamu'alaikum WBT kepada semua warga yang beragama Islam dan Salam 1Malaysia kepada warga Malaysia yang bukan beragama Islam yang sudi mengunjung laman blog saya nie....Em...Nak ucap 1 perkara ni,
1Perasaan
1Jiwa
1Kenangan
1Peristiwa
1Hati
1Persetujuan
1Persefahaman
1Sifat
1Naluri
1Sanubari
1Janji
1Luahan
wahh...!!! dahsyat yer....kenapa aku tulis semua nie?? Erm...actually aku nak laa cakap yang semua diatas ni laa menyebabkan 1Benda yang terjadi kerana 1Ikatan Silaturrahim yang kukuh dan menyebabkan 1Spekulasi dan mendedahkan pelbagai response daripadapihak terbabit. Ermm....Untuk pengetahuan (SESIAPA YG MEMBACA) semua,, saya baru sahaja dapat khabar berita tentang 1Kejadian yang memecahkan lagi 1Tradisi dan membuatkan kita berasa kurang enak dan kurang senang lagi apabila mendengarnya.. Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim...!!!!!Engkaulah MAHA segala2nya...Engkau jadikanlah MEREKA kepada golongan SEBENAR DAN MUTLAQ Ya Allah...!!!!!!  HambaMu ini tidak berdaya menangani masalah ini Ya Allah... Sesungguhnya apa yang kami mampu buat adalah mengangkat tangan menyambut seruanMu Ya ALLAH.... Berilah mereka keampunan dan sedarkanlah mereka dari alam mimpi kepada alam nyata....Takperlaa.....Nanti saya akan cuba ceritakan 1Per1 yaa?? Tengss...!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan