Ahad, 3 April 2011

PERNAH ADA, RASA ________ , ANTARA KITA KINI TINGGAL KENANGAN....

''Setiap insan, pasti merasa, saat PERPISAHAN terakhir, DUNIA YANG FANAA', akan ditinggalkan, hanya amalan yang dibawa......'' -RABBANI

''Embun pun takkan mampu, menyubur sekuntum bunga yang layu pada musim luruh yang dulunya mekar disinar suria bila sudah kering pasti akn luruh...seperti cinta kita yang jelas ternyata semakin lama oh semakin rekah menimbulkan tanya apa mungkin kita TEMU KEBAHAGIAAN DALAM PERPISAHAN..'' -SHAHIR AF8

''Dah lama tak berjumpa rindu rasa hati inginku bertemu dengan mu......biarpun hati ini menyatakan benci namun hakikat KAU MASIH KUSAYANG......kenangan kita berjumpa dan kenangan kita ber_____, niat hatiku nak kekal lama hidup denganmu wahai kasihh..niat hatiku taknak berpisah apakan daya, rezeki tiada...''-ARROW

''Masih ingat tak lagi suatu hari....kita bertemu dan lalu tersenyum...kita pun BERCERITA DAN BERGURAU SENDA lalu sama2 jatuh cinta..Masih ingat tak lagi suatu hari, kita berjalan berpegangan tangan...kau menatap wajahku kurenungi wajahmu lalu menyatakan janji setia..''- NASSIER WAHAB

''AKU TAK MAHU BICARA , SEBELUM KAU CERITA SEMUA, apa mahumu siapa dirinya tak betah bila ada yang lain, JANGAN HUBUNGIKU LAGI ini bisa JADI YANG TERAKHIR, AKU NGERTI KAMU, KAU TAK NGERTI AKU SEKARANG ATAU TAK SELAMANYA..''- WALIBAND

'' kerana KAU, KU MASIH DISINI, kerana KAU ku bisa MENANGIS, dan kerana KAU YANG MENGHANCURKAN, kutiada berteman terkenang wajahmu, aku pilu.....'' - ALLEYCATS

''AKU FIKIR KAU TAK SEARUS, LEBIH BAIK KU BERALIH BIARKAN DIRIKU TERUS BERSENDIRI....'' -AKIM


Kepada sesiapa yang membaca post saya yang ini, saya ambil petikan daripada penyanyi yang telah saya tuliskan itu adalah disebabkan saya ingin meluahkan perasaan saya yang itulah (diBOLDkan) itu... Tiada perkara yang saya nak sorokkan pada sesiapa hatta pada famili saya sekalipun.Tetapi itulah hakikatnya yang sebenar...Masya Allah....kembalilah padaNya Yang Esa AMIR AKHMAL BIN HAJI BAHARIN.....biarlah hanya DIA yang menentukan segala2nya padamu .. AMIR AKHMAL BIN HAJI BAHARIN....!!!!! Biarlah kepada mereka itu berbuat padamu demikian rupa, tapi jikalau suatu masa nanti jika AMIR AKHMAL BIN HAJI BAHARIN lenyap dimuka bumi ALLAH SWT ni, maka sesal lah mereka kerana itulah sifat manusia yang lemah dan kerdil ini.....Astaghfirullahal'azim.........aku AMIR AKHMAL BIN HAJI BAHARIN memaafkan SEMUA DAN MENGHALALKAN SEMUA perkara yang terjadi pada saya. Jika post ini yang terakhir daripada saya, maka ...........................................

Tiada ulasan:

Catat Ulasan