Isnin, 7 Mac 2011

ADIK YANG AMAT AKU SAYANGI

MOHAMAD HAZWAN 
Tingkatan 4


MOHD ADLI BIN AZMAN
13 tahun
Seremban

MUHAMMAD SYAFIQ SYABIL
Tingkatan 5

MUHAMMAD AKRAM
Tingkatan 1


PUTERA SYAHME NUR IMAN
Tingkatan 1


MUHAMMAD AIMAN
Tingkatan 5


 MUHAMMAD SYAHMI


MUHAMMAD HAFIZ
Tingkatan 5

ALIF HAKIM
Tingkatan 2



Nie laa adik kesayangan aku yang mambuat aku happy dan ceria bile bersama diorang.....kadang2 rindu giler kalau tak jumpa dengan diorang nie lama2.....hahaha...aku ni kan suke mengusik..so sebab tu laa aku happy go lucky jer...adik2 aku nie sentiasa memberi sokongan dari belakang dlm ape pun bidang yang aku ceburi... So, dah terjawablah kan segala 1001 persoalan yang terpendam di lubuk hati? Inilah 8sahaja yang aku rindu sekali apabila berjauhan. Kalau aku balik Taiping, mesti aku nak jumpa diorang...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan