Rabu, 9 Mac 2011

KATA KATA INDAH HANYA SEMENTARA , PENGAWAS SMKE VII TETAP DIHATI HINGGA KINI MENYINGKAP KENANGAN ABADI

Gambar Diambil Semasa Jamuan Pengawas Sesi Petang 2008

waa...makan2 ye adik2 ku,....

Em...seronoknya ketika ini.....zaman kegemilangan...


atas : Amir > Viva
bawah : Divenesh > Yuva > Viknesh

Diam tak diam , kini kita sudah pun menjejak ke angka 2011. Sama ada sedar atupun tidak, saya telah meninggalkan sekolah yang amat gah dimata dunia ini selama 2 tahun. Wahh !! Rasa macam tak sangka pula apabila aku kini bergelat Mahasiswa !! Em...tp, dalam kegembiraan, pasti juga ada keperitan. Ya, KEPERITAN !! Seperti tajuk lagu Juara AF 8 , KEBAHAGIAAN DALAM PERPISAHAN yang didendangkan oleh Syahir. Emm.....Ketika bersama Barisan Lembaga Pengawas Dan Badan Disiplin (LPDD) SMK King Edward VII  selama 4 tahun berturut-turut (2006-2009) inilah aku dapat kenal diri aku yang apa yang aku buat selama ini adalah kurang menepati citarasa ramai pihak. Tetapi, 1 per 1 aku belajar daripada Encik Teoh Wei Kien ( 2005) , Encik Liew Shit Sien (2006-2007), Encik Abu Kassim Alias (2007-2009), Encik Isham Rusyadi Md Isa (2008-2009), Tuan Syed Nasir bin Syed Mahadi (2006-2009) dan semua guru2 penasihat LPDD yang saya tidak nyatakan diatas !! Wahh !! Amat hiba rasanya dah tinggal sekolah nie... Em....sepanjang aku berada dalam Kabinet LPDD ni la yg membentuk diri aku utk terus pandang kehadapan tanpa mengira risiko. Turut tidak saya lupakan adalah kepada Ketua2 Pengawas/ Pelajar 2005-2009 iaitu, Abg Thiban (2005), Abg Syukri (2006), Abg Wong Keau Chen(2007), Abg Daniel Lawrence(2008) dan Abg Asra Rosnan (2009). Tanpa diorang LPDD takkan bergerak seiring dengan MOTTO LPDD iaitu, 1Perfect, Work First, Performance Now. Yeaahh !! TQ....!!!!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan