Isnin, 7 Mac 2011

3 TAHUN MENJELANG 2011

ORANG YANG TERSAYANG
NAMA : SITI NOR TIHA BINTI MOHD SHAH
NAMA MANJA : TIEHA
ASAL : GERIK PERAK
UMUR : 19 TAHUN
STUDY SEKARANG : KOLEJ MATRIKULASI PERLIS
JURUSAN : PERAKAUNAN
SELAMA : 1 TAHUN
BIL ADIK BERADIK : 6 ORANG
ANAK KEBERAPA : ANAK KE-5
MAKANAN KEGEMARAN : CHAR / KUEY TIAU GORENG  
MINUMAN KEGEMARAN : AIR SUAM / AIR MILO
MULA BER''COUPLE'': 2008
TARIKH RASMI BER''COUPLE'' : 2 NOVEMBER 2008


Waa...diam tak diam hampir 3 tahun kami bersama selepas kematian Allahyarhamah Tengku Amira Aiza binti Tengku Badrul Hisyam. Bile dikenangkan peristiwa lampau, agak lama jugak aku dengan arwah Tengku. Tapi, ALLAH lebih menyayangi allahyarham. Takper laa...yang pergi tetap pergi, yang hidup tetap kene teruskan hidup..... Yang Baru nie kami kenal masa Kontinjen Negeri Perak Perhimpunan PRS Kebangsaan 2008 . WAH !!!  Macam tak caye jer...... Em... Terfikir jugak aku kenapa die suke kat aku yer? Aku bukanlah hendak menyalahkan takdir, tapi ini hakikat. 
Nak harap pada pada paras rupa, memang aku tak sekacak Nabi Yusuf.
Nak harap pada kebijaksanaan minda, memang jauh sama sekali.
Nak harap pada harta kekayaan , bak langit dan bumi.
Nak harap pada kebaikan, aku taklah sebaik Nabi Muhamad SAW. 
Memang jodoh aku kot.....setakat ni kami tak pernah laa bergaduh besar...satakat usik mengusik tue adala....
normal laa kan...hahahahaha..!!!!   Tapi si dia kat atas nie KUAT JELES ! Alamak !! Yang tu pulak silapnya.... hahaha...ala...aku pun takde masa laa nak pikir pasal org lain..cukuplah dia dah terima aku seadanya....pada aku dia dah cukup sempurna untuk aku kerana dia sabar dengan karenahku, sabar dengan perangaiku, setia padaku, amat menyayangi aku sehinggakan dia sanggup berkorban apa saja!! Hahaha... ei ei ei !! Bukan nak puji tanpa bukti taw !?? Dah byk kali aku uji die....guna nombor telefon member laa, guna public laa, suh adik aku kaco laa, pakat ngn sepupu laa, suh adik angkat usik die laa... em... semuanya jelas terbukti yg die mmg menyayangi aku dengan jiwa dan raga....Dia sekarang belajar dekat Kolej Matrikulasi Perlis. Kos Perakaunan ! Haa ,,, tgok... Dak matriks tue !!uiiyyooo !!! Pandai nyer..... Lainlah aku yang hanya mengimpikan menjadi fasilitator ataw penceramah bebas.Insya Allah...Doakanlah kami berdua hingga ke jinjang pelamin.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan