Khamis, 10 Mac 2011

SESEORANG YANG ISTIMEWA

harini adalah hari yg bersejarah buat aku. Segala jawapan yang terpendam selama ini terjawab dgn serta merta. Wahh...! Tak sangka betul jawapannya sungguh memeritkan, tetapi amat membahagiakan aku. Em...Tapi, amat dahsyat jugak la....Pelbagai tohmahan aku dapat daripada Si Dia dan adik Si Dia. Tapi aku pendamkan sahaja kerana menganggap perkara remeh sebegitu adalah perkara yg bukan penting bagiku. Menjaga hati Si Dia lagi penting daripada hatiku hatta amat pedih sekalipun .Em....Entahlah..kdg2 ade jugak terfikir yg kenapa aku harus menyembunyikan diri dan kenapa aku harus elak daripada situasi sebenar sedangkan ianya adalah mutlak semata2? Entahla... macamana pun, jawapan dan persoalan yg telah dinyatakan amatlah memeritkan dan amat menyedihkan. Memang menjadi lumrah yg manusia yg dilahirkan memang mempunyai 2 peranan iaitu disukai org ataupun sebaliknya. Em....Walhal depan kita ambooii ! Pijak semut pun tak mati... Yelaa..Aku taw sapa aku dan dimana taraf aku sebagai seorang ______________ !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan