Selasa, 8 Mac 2011

RINDUKAN PENTAS

Mengendalikan Perhimpunan Minggu Pemantapan Sahsiah


Mengendalikan Pelantikan Pengawas Pusat Sumber

Em...Kalau diikutkan logik.....mestilah seseorang tu rindu dimana tempat yg dilahirkan , yea tak? Macam tue laa aku yang amat merindui sekolah SMK King Edward VII, Taiping Perak lebih lebih lagi pentas acara yang sentiasa mengingatkan aku dimana aku telah mula di 'lahir' kan disitu. Arghh !! Rindunya aku.... Emmmm.. Disitu lah aku kena marah, ahakkzz !, disitu jugalah aku belajar bagaimana cara mengendalikan program dengan baik, disitu jugalah aku menmimpin bacaan do'a, disitu juga lah aku diasuh untuk menjadi pengemudi majlis yang mencerminkan dasar kepimpinan yg cemerlang..Orang cakap, ''disitu kita dilahirkan, disitu juga kita diajar''. jawapannya, YA !! Tepat !! Benar !! Expecially kepada Puan Nooralishah yg seringkali menegur aku ketika berhadapan dengan audiens. Em....Pentas ni la me''lahir'' kan aku sebagai PRS, sebagai PBSM, sebagai PENGAWAS, sebagai PENGACARA MAJLIS, sebagai PEMBACA DO'A dan sebagai PENERAJU UNTUK LEBIH GIAT lagi dalam diri ini...tanpa pentas ni, mungkin aku bukanlah seorang yang dikenali ramai sekarang...Terima Kasih SMKE VII, terima kasih Pentas......!!!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan