Khamis, 10 Mac 2011

NASYID SMK KING EDWARD VII MENCETUSKAN TRANSFORMASI

BARISAN PESERTA NASYID 2008


 ketika persembahan.......


nasyid SMKE time persembahan di pentas.......




Kump. Nasyid SMK King Edward VII 2007




time persembahan dipentas....


Transformasi? Ahahaha...yela tue... actually aku ni bukanlah peserta nasyid sekolah pun..cume nak berkongsi cerita dengan setiap detik kegembiraan Kumpulan Nasyid SMKE VII nie jer laa....ade cerita yg nk disampaikan sebenarnya, Dulu....tahun 2007 kalau tak salah, aku teringin sangat nak join nasyid ni. Tapi, cikgu ade bagi tau yang kalau nak join nasyid, kena masuk hostel sebab acara ni khas utk pelajar2 hostel jer... laaa...yeke? em....Thats why laa aku tak join sebab kene duk hostel...Ayooo....! Geramnya..Tapi bende ni tak berakhir lagi...Ade 1 masa tu (tak ingatla tahun bila) ustazah Faridah dengan Ustaz Nazri mintak aku join. Tapi lepas jer dengar aku taknak duk hostel, maka dia terus cari org lain . Aku pun tataw pasal pa die pilih aku. Em..Taknak ar duk hostel...Yerlaa..diorang ni dahsyat2 sikit..tak sejiwa dengan aku...hahaha...Tapi, kalau tak silap dr aku sekolah (2005-2009) rasanya baru pertama kali laa Nasyid SMKE menjadi top 3. Hahaha...(jgn mrh budak nasyid!!)... Yer laa..lagu yg diwartakan adalah bercorakkan dasar2 yang bukan melennium. Kita kena ade transformasi seperti yg diwar2kan Kerajaan Malaysia, 1Malaysia : Menjana Transformasi yg diilhamkan oleh YAB Dato' Sri Mohd Najib Tun Haji Abdul Razah, PM Kesayangan kita. hahaha..sahut laa acuan cabaran itu. Lakukan transformasi untuk lebih mematangkan group nasyid SMKE... Insya Allah jika pembaharuan dilaksanakan, pelbagai peluang yg kejar mencari kita. Insya Allah...Tepuk dadam tanya selera.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan